වර්තමාන ගෝලීය සංස්කෘතිය තුල දැන්වීම්කරණය ව්යාපාරික ඉලක්ක වෙත ගමන් කිරීම සදහා යොදා ගන්නා මූලික සාධකයක් බවට පත් වී ඇත.එය කෙතරම් ප්ර්රබල සාධකයක් වීද යත් වර්තමානයේ දැන්වීමකින් තොරව භාණ්ඩයක් අලෙවි කිරීමට නොහැකි තත්ත්වයක් උදා වී ඇත.මිනිසාගේ තෘතීය අවශ්යතාවයේ පටන් ද්විතීය ඒකීය අවශ්යතාවයන් සදහා වෙළෙඳ දැන්වීම් නිර්මාණය වන අයුරු දැන්වීම් වෙළඳපළ අධ්යයන කිරීමෙන් පසක් කර ගත හැකිය.තම නිශ්පාදනයන් අලෙවි කිරීම සදහා ව්යාපාරිකයන් සුලබ වශයෙන් යොදා ගනු ලබන්නේ මානුශීය හැගීම්ය.ඒ හරහා මිනිස් හදවත ස්පර්ශ කිරීමේ කලාව ඔවුන් හදුනාගෙන ඇත.වර්තමානයේ ගෝලිය ආර්ථිකය තුල ලාභ ලබන ව්යාපාර අතර හිනිපෙත්තෙහි පවතිනක් ලෙස දැන්වීම් කළාව හදුන්වාදීම අතිශයෝක්තියක් නොවේ.
දැන්වීම්කරණය හරහා මානවයාගේ ද්විතීයික තෘතීය අවශ්යතාවයන් පවා ඒකීයත්වයට පත්වන්නේ එහි පවතින ආකර්ෂණීයත්වය නිසාමයි.මෙහිදී දැන්වීම්කරණය පිලිබද සාකච්ඡා කිරීමේදී අමතක නොකල යුත්ත වන්නේ ලිංගිකත්වය යි.ලිංගිකත්වය ආරෝපණය කරනු ලබන මා හැගි වස්තුව වන්නේ කාන්තාවයි.දැන්වීම්කරණය සහ කාන්තාව යනු ගසට පොත්ත මෙන් අවියෝජනීය බැදී පවතින්නකි.මෙම වෙලද සංස්කෘතිය තුල ස්ත්රීත්වය ඉතා පහළට ඇද දමනු ලබන අතර එයට වශි වී සිටින සමාජයට එය නොවැටහෙන්නේ දැන්වීම්කරණය විසින් ඔවුන්ගේ බුද්ධි පරිධිය මොට කර ඇති නිසාවෙන් නොවෙද.
ස්ත්රී ලාලිත්ය සමග කිසි විටෙකත් එකග නොවන භාණ්ඩ අලෙවිකරණය සදහා ස්ත්රීය යොදා ගනු ලබන්නේ ඇයත් සමග ලිංගිකත්වය ද එයට ආරෝපණය කරමිනි.එයට කදිම නිදසුනක් ලෙස වාහන අමතර කොටස් අලෙවිය පෙන්වා දිය හැකිය.සමාජයේ වාහන සමග සබැදියාවක් පවත්වන්නේ පුරුෂන් ය.එහිදී වාහන අමතර කොටස් අලෙවිකරණයේදි එයට කාන්තා ලාලිත්ය මෙන්ම සරාගික බව ලිංගිකත්වය ද එයට ආරෝපණය කර ඇත්තේ ගැනුම්කරුවන්ගේ චෙතසිකයන් ව්යාපාරිකයාට අවැසි ලෙස හසුරවා ගැනීමටයි.කාන්තාව කෙමනක් ලෙස තම අභිමතාර්ථයන් පරිපූර්ණ කර ගැනීම සදහා උපයෝගි කොට ඇත.ඇය සමග සෑම විටම සරාගි බව බද්ද කොට ඇත්තේ ගැනුම්කරු තුල කිසියම් ආකාරයකට ලිංගික උද්දීපනයක් ඇති කිරීම සදහාය.
එංගලන්තය ඇමරිකාව ආදි යුරෝපිය රටවල ලිංගිකත්වය හුදු රසයක් නොවේ.ඔවුන් තම භාණ්ඩ අලෙවිකරණ සදහා නිරුවත් අඩ නිරුවත් කාන්තාව යොදා ගන්නේ සාමාන්යකරණය වූ සිද්ධියක් ලෙසටයි.ඒ හරහා ලිංගික ආකර්ෂණයක් ඇති කරවීමට ව්යාපාරිකයන් උත්සාහ කරනු ලබන්නේ ගෝලිය සමාජය තුල පරිහානික ලක්ෂණ ද පෙන්නුම් කරමිනි.ආගමික සංස්කෘතික සමාජීය කරුණු පදනම් කොට ගනිමින් කාන්තාව යම් බන්ධනයට නතු කලද ව්යාපාරික ලෝකය තුල එම බන්ධනයන් සියල්ල අහෝසි වි ගොසිනි.භාණ්ඩ අලෙවිකරණයකට වඩා කාන්තා අග පසග වර්තමාන ව්යාපාරික ලෝකය තුල අලෙවිකරණයට ලක් වන බව නොරහසකි .ඒ හරහා ස්ත්රීතවය කොයිබට ගමන් කරන්නේද යන්න කිව හැක්කේ කාටද........
superb
ReplyDelete